پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو GCLP-3140
      پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو GCLP-3140
      پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو GCLP-3140
      پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو GCLP-3140

      پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو GCLP-3140

      Laptop CoolingPad TSCO GCLP-3140

      (1)
      1,310,500 تومان
      حداکثر خرید: 5
      رنگ :
      گارانتی :
      تعداد :
      عجله کنید ! فقط 1 عدد از این محصول در انبار باقی مانده است .

      کیفیت ساخت : خیلی خوب
      تمامی موجودی و قیمت ها به روز می باشد. ( راهنمای سایت ... )

      ارسال سریع کالا ، توسط انواع حامل ها در کوتاه ترین زمان ممکن. ( اطلاعات بیشتر ... )

      این کالا شامل 7 روز ضمانت بازگشت کالا می باشد. ( اطلاعات بیشتر ... )
      کالا باید با وضعیت اولیه ، بدون بازشدگی پلمپ و هرگونه دستکاری عودت گردد.

      توضیحات شرکت سازنده

      کول پد تسکو مدل GCLP 3140 | زمستان در راه است! (Winter is coming!)

      برای داشتن تجربه بازی دلنشین و بی‌دردسر باید کول‌پدی انتخاب کنید که با توجه به اینچ و شرایط لپ‌تاپ شما مناسب باشد. گیمرهای حرفه‌ای باید به اولویت‌های خود برای بازی اهمیت ویژه ‌دهند. یکی از اولویت‌هایی که همواره حرف اول را می‌زند قدرت خنک‌کنندگی دستگاهتان است. برای رسیدن به پیروزی باید در نظر داشته باشید که سیستم کامپیوتری شما هنگام کار ممکن است گرم شده و با مشکل مواجه شود. در نتیجه توجه خاص به مسأله کول‌پد می‌تواند بسیار بااهمیت باشد. تصور کنید هنگام انجام بازی‌های سخت و نفس‌گیر با ضعف عملکرد لپ‌تاپ مواجه شوید. قطعاً حس خوبی نخواهد بود. کول‌پد گیمینگ تسکو مدل GCLP 3140 یکی از قوی‌ترین مدل‌های بازار است که برای لپ‌تاپ‌های تا 17 اینچ پاسخگو خواهد بود. در این بررسی نگاهی نزدیک به کول‌پد مدل GCLP 3140 از تسکو داریم. در ادامه با ما همراه باشید.

      مشخصات ظاهری کول‌پد تسکو مدل GCLP 3140 | همچون کوه یخ!

      کولپد حرفه‌ای تسکو مدل GCLP 3140، ابعادی معادل 460*296*49 میلی‌متر و وزنی حدود 1224 گرم دارد. بدنه آن ترکیبی از پلاستیک و آهن است که بخش فلزی روی کول‌پد قرار گرفته و هوا را رد و بدل می‌کند. این ابزار سبک و مقاوم همراهی مطمئن برای ماجراجویی‌های گیمینگ شما خواهد شد. این کولپد متناسب با لپ‌تاپ‌های با سایز 10 تا 17 اینچ است. با وجود 2 فن RGB و 7 حالت رنگارنگ نمایی رؤیایی به میزتان می‌بخشد. علاوه بر این، با این فن‌ها می‌توانید با 6 حالت متنوع چرخش به ‌تناسب با بازی‌هایتان، تنظیمات مناسبی را برای خنک‌کردن لپ‌تاپ انتخاب کنید.

      ین کول‌پد زیبای TSCO دارای دو درگاه USB برای اتصال به لپ‌تاپ شماست. روی این کول‌پد یک نمایشگر LCD، دکمه روشن و خاموش و یک استند موبایل قرار گرفته که بسیار کاربردی عمل می‌کند. GCLP 3140 تعادل خوب و بدون لغزندگی در اختیار شما قرار می‌دهد. این کولپد با دارابودن نگهدارنده تلفن می‌تواند همراه خوبی برای مکالمات ویدئویی یا حضور در کلاس آنلاین باشد. با استفاده از پایه کول‌پد GCLP 3140 می‌توانید تا 5 حالت مختلف آن را تنظیم کنید.

      مشخصات فنی کول‌پد تسکو مدل GCLP 3140 | خنک کنندگی بی‌نظیر!

      دو فن بزرگ برای این کول‌پد در نظر گرفته شده که ابعاد 125*125*16 میلی‌متر عملکرد قدرتمندی دارند. فن‌ها با حداکثر سرعت 1450 دور در دقیقه، تهویهٔ عالی را برای لپ‌تاپ شما فراهم می‌کنند. از جمله لوازم جانبی این کول پد، کابل USB با پوشش کتان است. با ولتاژ و جریان ورودی 5 ولت این کولپد هوا را به خوبی در لپ‌تاپ شما به جریان می‌اندازد. اما این همه خصوصیت و قابلیت آغاز ماجراست؛ زیرا GCLP 3140 با ویژگی‌های فراوان دیگری نیز همراه است.

      کلام آخر

      کول‌پد گیمینگ GCLP 3140 برای دادن بهترین تجربه بازی با لپ‌تاپ گیمینگ آماده است. این کول‌پد فوق‌العاده از لپ‌تاپ شما برای غرق شدن در ماجراجویی‌های بازی مراقبت می‌کند. با وجود GCLP 3140 بی حد و مرز بجنگید، بازی کنید و هیچ نگرانی از داغ شدن لپ‌تاپ خود نداشته باشید. با این کول‌پد بی‌نظیر تسکو برای ارتقا اسکوربورد خود آماده شوید. کول‌پد گیمینگ 3140 با گارانتی شرکتی توسن سیستم به بازار عرضه می‌شود که به کاربر تضمینی برای خیال راحت از خرید را هدیه می‌دهد. 

      تسکو | TSCO
      128011

      مرجع خاص

      برند تسکو | TSCO

      شرکت توسن سیستم شرق در سال 1381 شمسی تأسیس شد. فعالیت این شرکت در راستای عرضه تجهیزات کامپیوتری تعریف شد که برگرفته از دانش، سوابق کاری و تجربه مؤسسان و هیئت مدیره این شرکت بود. مؤسسان تسکو همگی در این زمینه حرف‌هایی برای گفتن داشتند. آنها زمینه‌ی مساعدی می‌خواستند تا بتوانند به تمام آنچه که به آن باور داشتند، جامه عمل بپوشانند. دیر زمانی نپایید تا تحولات مجموعه مسیر خود را یافتند و تا به امروز نیز این تحولات در ابعاد جدیدتری ظهور پیدا کردند. در ادامه به‌صورت گذرا به سیر تحولات شرکت از آغاز تأسیس تا به امروز اشاره می کنیم.

      مؤسسان تسکو در آغاز کار، با ایجاد یک واحد بازرگانی توانمند، تجهیزاتی را از بازار جهانی تهیه و به بازار داخلی تزریق کردند. این تجهیزات از سه جنبه مهم پالایش شدند. همگی آنها سه ویژگی زیر را داشتند: کیفیت بالا ، ظاهر چشم انداز ، قیمت مناسب ، طبیعی است که با این ویژگی‌ها، محصولات تسکو به‌سرعت در کانون توجه علاقه‌مندان قرار گرفتند. تا آن که افزایش مدام خریداران و انگیزه بالای مؤسسان مجموعه برای خودکفایی اقتصادی، شرکت را بر آن داشت تا گام بلندی به جلو بردارد. تسکو برای هدفی بزرگ‌تر دورخیز کرده بود. تأسیس کارخانه‌ای برای تولید لوازم جانبی کامپیوتر چشم‌انداز آرمانی تسکو بود که به سه دلیل آن را می‌خواست: تأمین همه‌جانبه بازار روبه‌رشد تجهیزات کامپیوتر؛ ادای دین به جامعه برای دستیابی کشور به توسعه اقتصادی؛ ایجاد فرصت‌های شغلی جدید. تسکو این مهم را با اعتقاد راسخ بر این واقعیت که «برای اهداف بزرگ باید گام‌های بزرگ برداشت» به تحقق رساند. تولد این واحد تولیدی، ایجاد بخشی بزرگ از شرکت توسن سیستم شرق به شمار می‌آمد. بعد از آن بود که نام اصلی شرکت یعنی “Tosan System CO” خلاصه شده و به انتخاب نام تجاری TSCO انجامید. بعد از آن محصولات این شرکت با همین نام به بازار عرضه شدند. با پیشرفت روزافزون توسن سیستم شرق، دور از انتظار نبود که برند TSCO در بازار جایگاهی ویژه بیابد. مؤسسان تسکو باور داشتند که محصولات تولید برند TSCO نیز باید مانند محصولات وارداتی از سه ویژگی کیفیت بالا، ظاهر چشم‌‌‌نواز و قیمت مناسب برخوردار باشند. و با به ثمر نشاندن این باور، محصولات TSCO در مقایسه با سایر برندهای لوازم جانبی کامپیوتر جایگاه ویژهای پیدا کردند. دیری نپایید که دیگر فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم کامپیوتر و مصرف‌کنندگان این کالاها، همگی برند TSCO را به دلیل سه ویژگی که پیشتر ذکر شد، به بقیه برندها ترجیح دادند. برتری که تا به امروز همچنان ادامه داشته است.

      افتخارات تسکو

      سال‌ها تلاش تسکو در حوزه لوازم جانبی کامپیوتر، ردپاهای پر افتخاری بر جا گذاشته است. شرکت توسن سیستم شرق با توجه به سابقه طولانی در زمینه تولید و عرضه لوازم جانبی کامپیوتر، توانسته است تا کنون برنده جوایز مختلفی شود که در زیر به‌اختصار از آن‌ها نام می‌بریم:

      • جایزه جشنواره ستاره‌های فناوری ایران
      • جایزه کنفرانس برندهای برتر
      • جایزه همایش ملی برترین‌های انفورماتیک و IT
      • جایزه همایش کنگره بزرگان رضایت‌مندی مشتری

      خصوصیات

      تعداد فن
      2 عدد
      ابعاد فن
      125x125x16mm
      مناسب برای لپ تاپ های
      تا 17 اینچ
      نوع سیستم خنک کننده
      بادی
      نوع اتصال تغذیه
      USB
      حداکثر سرعت چرخش فن
      1400+/-10%RPM
      تعداد پورت USB
      2 عدد
      ولتاژ نسبی
      5V DC
      خروجی صوتی
      ندارد
      اسپیکر
      ندارد
      ارتفاع قابل تنظیم
      5 حالت تغییر ارتفاع
      توضیحات تکمیلی
      مناسب لپ تاپ های تا 17 اینچ / دارای دو فن 6 سرعته ی 125 میلی متری (ماکزیمم سرعت 1450RPM) / 7 حالت RGB / پنج حالت تغییر ارتفاع / دارای هولدر موبایل / دارای 2 پورت USB و نمایشگر

      مشخصات فیزیکی

      ابعاد
      460x296x49mm
      وزن
      1230 گرم
      جنس بدنه
      پلاستیک مقاوم + فلز
      اقلام همراه کالا
      کابل USB
      کشور سازنده
      ایران

      نقدوبررسی محصول / پرسش و پاسخ

      میانگین امتیازها

      4.2
      1 نقد و بررسی
      ★★★★★ خیلی خوب 0
      ★★★★☆ خوب 1
      ★★★☆☆ متوسط 0
      ★★☆☆☆ بد 0
      ★☆☆☆☆ خیلی بد 0

      • نقد و بررسی‌‌ (1)
      • پرسش‌ها و پاسخ‌ها (0)

      مشخصات فنی

      خصوصیات

      تعداد فن 2 عدد
      ابعاد فن 125x125x16mm
      مناسب برای لپ تاپ های تا 17 اینچ
      نوع سیستم خنک کننده بادی
      نوع اتصال تغذیه USB
      حداکثر سرعت چرخش فن 1400+/-10%RPM
      تعداد پورت USB 2 عدد
      ولتاژ نسبی 5V DC
      خروجی صوتی ندارد
      اسپیکر ندارد
      ارتفاع قابل تنظیم 5 حالت تغییر ارتفاع
      توضیحات تکمیلی مناسب لپ تاپ های تا 17 اینچ / دارای دو فن 6 سرعته ی 125 میلی متری (ماکزیمم سرعت 1450RPM) / 7 حالت RGB / پنج حالت تغییر ارتفاع / دارای هولدر موبایل / دارای 2 پورت USB و نمایشگر

      مشخصات فیزیکی

      ابعاد 460x296x49mm
      وزن 1230 گرم
      جنس بدنه پلاستیک مقاوم + فلز
      اقلام همراه کالا کابل USB
      کشور سازنده ایران

      12 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

      پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو GCLP-3140

      1,310,500 تومان
      حداکثر خرید: 5