اسپیکر بلوتوث تسکو TS-2316
      اسپیکر بلوتوث تسکو TS-2316
      اسپیکر بلوتوث تسکو TS-2316
      اسپیکر بلوتوث تسکو TS-2316

      اسپیکر بلوتوث تسکو TS-2316

      Speaker TSCO TS-2316

      (1)
      684,000 تومان
      855,000 تومان
      171,000 تومان تخفیف
      حداکثر خرید: 6
      00
      روز
      :
      00
      ساعت
      :
      00
      دقیقه
      :
      00
      ثانیه
      رنگ :
      گارانتی :

      کیفیت ساخت : خوب
      تمامی موجودی و قیمت ها به روز می باشد. ( راهنمای سایت ... )

      ارسال سریع کالا ، توسط انواع حامل ها در کوتاه ترین زمان ممکن. ( اطلاعات بیشتر ... )

      این کالا شامل 7 روز ضمانت بازگشت کالا می باشد. ( اطلاعات بیشتر ... )
      کالا باید با وضعیت اولیه ، بدون بازشدگی پلمپ و هرگونه دستکاری عودت گردد.

      توضیحات شرکت سازنده

      اسپیکر بلوتوث تسکو  TS 2316

      اسپیکر TS 2316 یک اسپیکر قدرتمند و باکیفیت برای موسیقی گوش دادن است. با طراحی جذاب و فناوری‌های پیشرفته، لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. توان خروجی بالای اسپیکر TS 2316، باعث تولید صدایی قوی و کاملاً واضح می‌شود. از طریق بلوتوث، می‌توانید به راحتی اسپیکر را به دستگاه همراه یا کامپیوتر متصل کنید و به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش دهید. صدای استریو برتر این اسپیکر، همچنین تجربه داشتن صدای عمیق و فراگیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. با استفاده از قابلیت‌های پیشرفته‌، می‌توانید تنظیمات صدا را به دقت و دلخواه خود تنظیم کنید. این اسپیکر همچنین دارای یک باتری قدرتمند است که می‌توانید به مدت طولانی از صدای حیرت‌انگیز آن لذت ببرید. همچنین، با طراحی کم حجم و قابل حمل اسپیکر TS 2316، می‌توانید آن را به راحتی همراه خود ببرید و در هر مکانی از تجربه‌ی صوتی برتر خود لذت ببرید. بنابراین، اگر به دنبال یک اسپیکر باکیفیت صدای بالا، طراحی زیبا و قابلیت‌های پیشرفته هستید، اسپیکر TS 2316 یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

       مشخصات ظاهری اسپیکر تسکو  TS 2316

      اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل 6TS 231 از یک پورت USB، ورودی Micro-SD، رادیو FM، بلوتوث و درگاه AUX پشتیبانی می‌کند. این محصول از لحاظ ظاهری بسیار جذاب و بروز بوده و به رنگ مشکی، قرمز، سبز و آبی به بازار عرضه شده است. نورپردازی RGB روی بلندگوی این اسپیکر زیبایی بصری زیادی به آن بخش است. همچنین ابعاد فیزیکی اسپیکر 2316 برای یک اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل مناسب است. وزن این اسپیکر حدود 516 گرم بوده و با توجه به قابلیت‌هایی که دارد منطقی به نظر می‌رسد. این اسپیکر بلوتوثی تا فاصله 10 متری قابلیت اتصال به دستگاه مورد نظر شما را دارد.

      در طراحی این اسپیکر در بخش پشتی دستگاه بخش ورودی اسپیکر قرار گرفته که شامل پورت AUX، یک درگاه USB و درگاه TF هست تا شما بتوانید به طرق مختلف موسیقی دلخواه خود را گوش دهید. در کنار این‌ها 4 دکمه برای پخش آهنگ و تغییر حالت پخش و همچنین عقب و جلو زدن آهنگ روی این اسپیکر تعبیه شده است. یک بخشی نیز برای زیاد و کم کردن صدا در نظر گرفته شده است. اسپیکر تسکو 6TS 231 دارای آنتن مخصوص رادیو نیز هست. نورپردازی RGB هنگام روشن کردن این اسپیکر خودنمایی می‌کند که زیبایی خاصی به این دستگاه بخشیده است. به همراه اسپیکر TS 2316 یک کابل شارژ و یک کابل AUX موجود است.

      مشخصات فنی اسپیکر تسکو مدل TS 2316

      اگر شما جز افرادی هستید که برای تأمین انرژی روزانه خود به موسیقی نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل 1623 است. علاوه بر قابلیت اتصال با بلوتوث شما با استفاده از این اسپیکر می‌توانید تماس برقرار کنید، اشتراک‌گذاری از طریق TWS داشته باشید. همچنین از طریق TF Card و فلش نیز قابلیت پخش موسیقی خواهید داشت. قابلیت استفاده از کابل AUX نیز به شما کمک می‌کند راحت‌تر موزیک مورد علاقه‌تان را گوش دهید. نسخه بلوتوثی که در این اسپیکر استفاده شده است ورژن 5 بوده و از کیفیت پخش بدون قطعی پشتیبانی می‌کند. نوع باتری استفاده شده از جنس لیتیوم یونی بوده و با ظرفیت 1200 میلی آمپرساعت تا ساعت‌ها دوام آورده و شما را همراهی خواهد کرد.

      مدت زمان مورد نیاز برای شارژ باتری این اسپیکر بلوتوثی تسکو حدود 3-4 ساعت بوده و تا 20 ساعت نیز در حالت استندبای باقی می‌ماند. دو اسپیکر 5 واتی وظیفه پخش موزیک را بر عهده دارند که با قدرت بالایی که دارند به بهترین نحو موزیک را برای پخش آماده می‌کنند. وضوح صدا در این اسپیکر بالای 85 دسی‌بل بوده که سبب می‌شود صدای بسیار شفافی را به شما هدیه دهد. این بلندگوی بلوتوثی امکان پخش از رادیو را نیز دارد. دامنه فرکانس پخش اسپیکر 100 هرتز تا 18 کیلوهرتز بوده و تفکیک صدای خوبی را نیز از خود به نمایش می‌گذارد.

      کلام آخر

      استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی در دنیای امروز یکی از نیازمندی‌ها برای علاقه‌مندان به موسیقی به حساب می‌آید. یک اسپیکر خوب برای کسانی که از هر فرصتی برای جشن و شادی استفاده می‌کنند ابزار بسیار مهمی‌‌ست. اگر شما هم جز افرادی هستید که در طبیعت و هر فرصتی برای شنیدن موسیقی با صدای بلند استفاده می‌کنید محصول پرطرفدار تسکو یعنی TS 2316 برای شما از بهترین گزینه‌های ممکن است. در پایان برای بیان انتقادها و پیشنهادهای خود با ما در بخش نظرات در ارتباط باشید.

      تسکو | TSCO
      104010

      مشخصات

      ابعاد
      220x81x89میلی متر
      وزن
      516 گرم
      نوع اتصال
      بی سیم
      رابط اتصال
      بلوتوث
      جک ۳.۵ میلی‌متری صدا (AUX)
      رادیو FM
      پورت USB
      کارت حافظه
      برد بی سیم
      10 متر
      نوع باتری
      لیتیوم پلیمری
      جنس بدنه
      پلاستیک
      کشور سازنده
      ایران
      ورژن بلوتوث
      5.0
      مدت زمان شارژ شدن
      3-4 ساعت
      دامنه فرکانس
      100Hz-18KHz
      قابلیت انجام مکالمه تلفنی
      دارد
      ظرفیت باتری
      1200mAh
      مدت زمان استفاده در پخش موسیقی
      6 ساعت
      مدت زمان استندبای
      20 ساعت
      وضوح صدا
      85dB
      نوع اتصال تغذیه
      USB
      تعداد اجزای اسپیکر
      1 عدد
      توان اسمی
      700 وات
      توان خروجی
      5Wx2

      مرجع خاص

      برند تسکو | TSCO

      شرکت توسن سیستم شرق در سال 1381 شمسی تأسیس شد. فعالیت این شرکت در راستای عرضه تجهیزات کامپیوتری تعریف شد که برگرفته از دانش، سوابق کاری و تجربه مؤسسان و هیئت مدیره این شرکت بود. مؤسسان تسکو همگی در این زمینه حرف‌هایی برای گفتن داشتند. آنها زمینه‌ی مساعدی می‌خواستند تا بتوانند به تمام آنچه که به آن باور داشتند، جامه عمل بپوشانند. دیر زمانی نپایید تا تحولات مجموعه مسیر خود را یافتند و تا به امروز نیز این تحولات در ابعاد جدیدتری ظهور پیدا کردند. در ادامه به‌صورت گذرا به سیر تحولات شرکت از آغاز تأسیس تا به امروز اشاره می کنیم.

      مؤسسان تسکو در آغاز کار، با ایجاد یک واحد بازرگانی توانمند، تجهیزاتی را از بازار جهانی تهیه و به بازار داخلی تزریق کردند. این تجهیزات از سه جنبه مهم پالایش شدند. همگی آنها سه ویژگی زیر را داشتند: کیفیت بالا ، ظاهر چشم انداز ، قیمت مناسب ، طبیعی است که با این ویژگی‌ها، محصولات تسکو به‌سرعت در کانون توجه علاقه‌مندان قرار گرفتند. تا آن که افزایش مدام خریداران و انگیزه بالای مؤسسان مجموعه برای خودکفایی اقتصادی، شرکت را بر آن داشت تا گام بلندی به جلو بردارد. تسکو برای هدفی بزرگ‌تر دورخیز کرده بود. تأسیس کارخانه‌ای برای تولید لوازم جانبی کامپیوتر چشم‌انداز آرمانی تسکو بود که به سه دلیل آن را می‌خواست: تأمین همه‌جانبه بازار روبه‌رشد تجهیزات کامپیوتر؛ ادای دین به جامعه برای دستیابی کشور به توسعه اقتصادی؛ ایجاد فرصت‌های شغلی جدید. تسکو این مهم را با اعتقاد راسخ بر این واقعیت که «برای اهداف بزرگ باید گام‌های بزرگ برداشت» به تحقق رساند. تولد این واحد تولیدی، ایجاد بخشی بزرگ از شرکت توسن سیستم شرق به شمار می‌آمد. بعد از آن بود که نام اصلی شرکت یعنی “Tosan System CO” خلاصه شده و به انتخاب نام تجاری TSCO انجامید. بعد از آن محصولات این شرکت با همین نام به بازار عرضه شدند. با پیشرفت روزافزون توسن سیستم شرق، دور از انتظار نبود که برند TSCO در بازار جایگاهی ویژه بیابد. مؤسسان تسکو باور داشتند که محصولات تولید برند TSCO نیز باید مانند محصولات وارداتی از سه ویژگی کیفیت بالا، ظاهر چشم‌‌‌نواز و قیمت مناسب برخوردار باشند. و با به ثمر نشاندن این باور، محصولات TSCO در مقایسه با سایر برندهای لوازم جانبی کامپیوتر جایگاه ویژهای پیدا کردند. دیری نپایید که دیگر فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم کامپیوتر و مصرف‌کنندگان این کالاها، همگی برند TSCO را به دلیل سه ویژگی که پیشتر ذکر شد، به بقیه برندها ترجیح دادند. برتری که تا به امروز همچنان ادامه داشته است.

      افتخارات تسکو

      سال‌ها تلاش تسکو در حوزه لوازم جانبی کامپیوتر، ردپاهای پر افتخاری بر جا گذاشته است. شرکت توسن سیستم شرق با توجه به سابقه طولانی در زمینه تولید و عرضه لوازم جانبی کامپیوتر، توانسته است تا کنون برنده جوایز مختلفی شود که در زیر به‌اختصار از آن‌ها نام می‌بریم:

      • جایزه جشنواره ستاره‌های فناوری ایران
      • جایزه کنفرانس برندهای برتر
      • جایزه همایش ملی برترین‌های انفورماتیک و IT
      • جایزه همایش کنگره بزرگان رضایت‌مندی مشتری

      خصوصیات

      دامنه فرکانس
      100Hz-18KHz
      نوع اتصال تغذیه
      USB
      تعداد اجزای اسپیکر
      1 عدد
      توان اسمی
      700 وات
      توان خروجی
      5Wx2
      وضوح صدا
      85dB
      رابط اتصال
      پورت USB , جک ۳.۵ میلی‌متری صدا (AUX) , بلوتوث , کارت حافظه , رادیو FM
      نوع اتصال
      بی سیم
      ورژن بلوتوث
      5.0
      برد بی سیم
      10 متر
      نوع باتری
      لیتیوم پلیمری
      ظرفیت باتری
      1200mAh
      مدت زمان استندبای
      20 ساعت
      مدت زمان شارژ شدن
      3-4 ساعت
      مدت زمان استفاده در پخش موسیقی
      6 ساعت
      قابلیت انجام مکالمه تلفنی
      دارد

      مشخصات فیزیکی

      ابعاد
      220x81x89میلی متر
      وزن
      516 گرم
      جنس بدنه
      پلاستیک
      کشور سازنده
      ایران

      نقدوبررسی محصول / پرسش و پاسخ

      میانگین امتیازها

      4.2
      1 نقد و بررسی
      ★★★★★ خیلی خوب 0
      ★★★★☆ خوب 1
      ★★★☆☆ متوسط 0
      ★★☆☆☆ بد 0
      ★☆☆☆☆ خیلی بد 0

      • نقد و بررسی‌‌ (1)
      • پرسش‌ها و پاسخ‌ها (0)

      مشخصات فنی

      خصوصیات

      دامنه فرکانس 100Hz-18KHz
      نوع اتصال تغذیه USB
      تعداد اجزای اسپیکر 1 عدد
      توان اسمی 700 وات
      توان خروجی 5Wx2
      وضوح صدا 85dB
      رابط اتصال پورت USB, جک ۳.۵ میلی‌متری صدا (AUX), بلوتوث, کارت حافظه, رادیو FM
      نوع اتصال بی سیم
      ورژن بلوتوث 5.0
      برد بی سیم 10 متر
      نوع باتری لیتیوم پلیمری
      ظرفیت باتری 1200mAh
      مدت زمان استندبای 20 ساعت
      مدت زمان شارژ شدن 3-4 ساعت
      مدت زمان استفاده در پخش موسیقی 6 ساعت
      قابلیت انجام مکالمه تلفنی دارد

      مشخصات فیزیکی

      ابعاد 220x81x89میلی متر
      وزن 516 گرم
      جنس بدنه پلاستیک
      کشور سازنده ایران

      12 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

      اسپیکر بلوتوث تسکو TS-2316

      684,000 تومان
      855,000 تومان
      171,000 تومان تخفیف
      حداکثر خرید: 6