ماوس گیمینگ تسکو TM-2025
      ماوس گیمینگ تسکو TM-2025
      ماوس گیمینگ تسکو TM-2025
      ماوس گیمینگ تسکو TM-2025
      ماوس گیمینگ تسکو TM-2025

      ماوس گیمینگ تسکو TM-2025

      Mouse TSCO TM-2025

      (1)
      اتمام موجودی
      تعداد :

      کیفیت ساخت : خوب
      تمامی موجودی و قیمت ها به روز می باشد. ( راهنمای سایت ... )

      ارسال سریع کالا ، توسط انواع حامل ها در کوتاه ترین زمان ممکن. ( اطلاعات بیشتر ... )

      این کالا شامل 7 روز ضمانت بازگشت کالا می باشد. ( اطلاعات بیشتر ... )
      کالا باید با وضعیت اولیه ، بدون بازشدگی پلمپ و هرگونه دستکاری عودت گردد.

      توضیحات شرکت سازنده

      معرفی و بررسی ماوس گیمینگ تسکو GM 2025 

      شغل شما چیست؟ هر چه که باشد مطمئنم که لذت گیم بازی‌کردن می‌تواند خستگی روزانه شغل را از تن شما به در کند. اما بدون تجهیزات مناسب، ابداً نمی‌توانید از گیم بازی‌کردن لذت کافی ببرید. استفاده از یک ابزار حرفه‌ای قابلیت‌های منحصربه‌فرد و قدرتمندی در اختیار شما می‌گذارد که می توانید با آنها در زمین‌بازی خاک و خون به پا کنید. تسکو، پیشروی تکنولوژی در ایران سال‌هاست کوشیده است تا با ارائه محصولات به‌روز بازار تکنولوژی ایران را در رقابت با تکنولوژی جهانی نگه دارد. تسکو که از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای ایرانی در حوزه ابزارهای جانبی کامپیوتری در ایران است، می‌کوشد با ارائه قیمت‌های اقتصادی و مدل‌های متنوع، همواره رضایت مشتریانش را جلب کند. طراحان و متخصصان تسکو با طراحی ماوس‌های گیمینگ با ارگونومی پیشرفته، توانسته‌اند رضایت درصد بالایی از مخاطبان را جلب کنند. در این متن شما را با یکی از ماوس‌های حرفه‌ای تسکو آشنا می‌کنیم. ماوس گیمینگ GM 2025 که یکی از حرفه‌ای‌ترین ماوس‌های موجود در بازار و متعلق به برند تسکو است.

      مشخصات ظاهری ماوس گیمینگ تسکو مدل GM 2025  کیفیت و انعطافپذیری

      GM 2025 یکی از ماوس‌های سیمی تسکو است که در ابعاد 12.8*7*4cm طراحی شده است. این ماوس کلاس وزنی حدوداً 125 گرم دارد و رنگ آن مشکی کلاسیک است. این ماوس با یک اتصال سمی 1.8 متری به سیستم شما متصل می‌شود و روکشی از کتان دارد. این ماوس کیفیت خود را در استفاده طولانی‌مدت به رخ رقیبان هم‌رده‌اش می‌کشد. بدنه باکیفیت ساخته شده از جنس ABS آن برای مصارف طولانی‌مدت و مقاومت در برابر سایش و ضربه مناسب است. ارگونومیک بودن این ماوس استفاده از آن را برای کاربر بسیار خوشایند و دوست‌داشتنی کرده و موجب آرامش در مچ و انگشتان او می‌شود.

      مشخصات فنی ماوس گیمینگ تسکو مدل GM 2025 تجربه یک بازی حرفه‌ای‌تر

      ماوس گیمینگ تسکو مدل GM 2025 از یک سنسور اپتیکال باکیفیت بالا استفاده می‌کند. این سنسور دقت بالایی در تشخیص حرکت و مکان ماوس دارد. همچنین تکنولوژی این ماوس به شما اجازه می‌دهد تا DPI آن را تا ماکسیمم 12800 تنظیم کنید. ماوس گیمینگ تسکو مدل GM 2025 از نرخ پولینگ 1000 هرتز برخوردار است و واکنشی سریع و بی تأخیر خلق می‌کند. این ماوس 10000000 میلیون ضربه‌پذیری دارد و می‌تواند با سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس به‌راحتی جفت شود. GM 2025 8 دکمه دارد. از این هشت دکمه، هفت دکمه آن قابل‌برنامه‌ریزی است. برخی از دکمه‌های این ماوس شامل دکمه‌های بک و فور و دکمه تنظیم dpi نیز می‌شود.

      تسکو | TSCO
      114022

      مرجع خاص

      برند تسکو | TSCO

      شرکت توسن سیستم شرق در سال 1381 شمسی تأسیس شد. فعالیت این شرکت در راستای عرضه تجهیزات کامپیوتری تعریف شد که برگرفته از دانش، سوابق کاری و تجربه مؤسسان و هیئت مدیره این شرکت بود. مؤسسان تسکو همگی در این زمینه حرف‌هایی برای گفتن داشتند. آنها زمینه‌ی مساعدی می‌خواستند تا بتوانند به تمام آنچه که به آن باور داشتند، جامه عمل بپوشانند. دیر زمانی نپایید تا تحولات مجموعه مسیر خود را یافتند و تا به امروز نیز این تحولات در ابعاد جدیدتری ظهور پیدا کردند. در ادامه به‌صورت گذرا به سیر تحولات شرکت از آغاز تأسیس تا به امروز اشاره می کنیم.

      مؤسسان تسکو در آغاز کار، با ایجاد یک واحد بازرگانی توانمند، تجهیزاتی را از بازار جهانی تهیه و به بازار داخلی تزریق کردند. این تجهیزات از سه جنبه مهم پالایش شدند. همگی آنها سه ویژگی زیر را داشتند: کیفیت بالا ، ظاهر چشم انداز ، قیمت مناسب ، طبیعی است که با این ویژگی‌ها، محصولات تسکو به‌سرعت در کانون توجه علاقه‌مندان قرار گرفتند. تا آن که افزایش مدام خریداران و انگیزه بالای مؤسسان مجموعه برای خودکفایی اقتصادی، شرکت را بر آن داشت تا گام بلندی به جلو بردارد. تسکو برای هدفی بزرگ‌تر دورخیز کرده بود. تأسیس کارخانه‌ای برای تولید لوازم جانبی کامپیوتر چشم‌انداز آرمانی تسکو بود که به سه دلیل آن را می‌خواست: تأمین همه‌جانبه بازار روبه‌رشد تجهیزات کامپیوتر؛ ادای دین به جامعه برای دستیابی کشور به توسعه اقتصادی؛ ایجاد فرصت‌های شغلی جدید. تسکو این مهم را با اعتقاد راسخ بر این واقعیت که «برای اهداف بزرگ باید گام‌های بزرگ برداشت» به تحقق رساند. تولد این واحد تولیدی، ایجاد بخشی بزرگ از شرکت توسن سیستم شرق به شمار می‌آمد. بعد از آن بود که نام اصلی شرکت یعنی “Tosan System CO” خلاصه شده و به انتخاب نام تجاری TSCO انجامید. بعد از آن محصولات این شرکت با همین نام به بازار عرضه شدند. با پیشرفت روزافزون توسن سیستم شرق، دور از انتظار نبود که برند TSCO در بازار جایگاهی ویژه بیابد. مؤسسان تسکو باور داشتند که محصولات تولید برند TSCO نیز باید مانند محصولات وارداتی از سه ویژگی کیفیت بالا، ظاهر چشم‌‌‌نواز و قیمت مناسب برخوردار باشند. و با به ثمر نشاندن این باور، محصولات TSCO در مقایسه با سایر برندهای لوازم جانبی کامپیوتر جایگاه ویژهای پیدا کردند. دیری نپایید که دیگر فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم کامپیوتر و مصرف‌کنندگان این کالاها، همگی برند TSCO را به دلیل سه ویژگی که پیشتر ذکر شد، به بقیه برندها ترجیح دادند. برتری که تا به امروز همچنان ادامه داشته است.

      افتخارات تسکو

      سال‌ها تلاش تسکو در حوزه لوازم جانبی کامپیوتر، ردپاهای پر افتخاری بر جا گذاشته است. شرکت توسن سیستم شرق با توجه به سابقه طولانی در زمینه تولید و عرضه لوازم جانبی کامپیوتر، توانسته است تا کنون برنده جوایز مختلفی شود که در زیر به‌اختصار از آن‌ها نام می‌بریم:

      • جایزه جشنواره ستاره‌های فناوری ایران
      • جایزه کنفرانس برندهای برتر
      • جایزه همایش ملی برترین‌های انفورماتیک و IT
      • جایزه همایش کنگره بزرگان رضایت‌مندی مشتری

      خصوصیات

      تعداد کلید
      8 عدد
      محدوده دقت
      حداکثر 12800DPI
      نوع اتصال
      باسیم
      طول کابل
      1.8 متر
      رابط اتصال
      پورت USB
      نوع حسگر
      اپتیکال
      کلیک بی صدا
      ندارد
      سوئیچ DPI
      دارد
      سوئیچ کناری
      دارد
      پشتیبانی از سیستم عامل های
      ویندوز , macOS , اندروید

      مشخصات فیزیکی

      ابعاد
      ۴۰x۷۰x۱۲۸ میلی‌ متر
      وزن
      150 گرم
      جنس بدنه
      پلاستیک + ABS
      کشور سازنده
      ایران

      نقدوبررسی محصول / پرسش و پاسخ

      میانگین امتیازها

      4.5
      1 نقد و بررسی
      ★★★★★ خیلی خوب 0
      ★★★★☆ خوب 1
      ★★★☆☆ متوسط 0
      ★★☆☆☆ بد 0
      ★☆☆☆☆ خیلی بد 0

      • نقد و بررسی‌‌ (1)
      • پرسش‌ها و پاسخ‌ها (0)

      مشخصات فنی

      خصوصیات

      تعداد کلید 8 عدد
      محدوده دقت حداکثر 12800DPI
      نوع اتصال باسیم
      طول کابل 1.8 متر
      رابط اتصال پورت USB
      نوع حسگر اپتیکال
      کلیک بی صدا ندارد
      سوئیچ DPI دارد
      سوئیچ کناری دارد
      پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز, macOS, اندروید

      مشخصات فیزیکی

      ابعاد ۴۰x۷۰x۱۲۸ میلی‌ متر
      وزن 150 گرم
      جنس بدنه پلاستیک + ABS
      کشور سازنده ایران

      12 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

      ماوس گیمینگ تسکو TM-2025