اسپیکر تسکو TS-2193
      اسپیکر تسکو TS-2193
      اسپیکر تسکو TS-2193
      اسپیکر تسکو TS-2193
      اسپیکر تسکو TS-2193

      اسپیکر تسکو TS-2193

      Speaker Tesco TS-2193

      (1)
      اتمام موجودی
      تعداد :

      کیفیت ساخت : خوب
      تمامی موجودی و قیمت ها به روز می باشد. ( راهنمای سایت ... )

      ارسال سریع کالا ، توسط انواع حامل ها در کوتاه ترین زمان ممکن. ( اطلاعات بیشتر ... )

      این کالا شامل 7 روز ضمانت بازگشت کالا می باشد. ( اطلاعات بیشتر ... )
      کالا باید با وضعیت اولیه ، بدون بازشدگی پلمپ و هرگونه دستکاری عودت گردد.

      توضیحات شرکت سازنده

      اسپیکر تسکو مدل TS 2193

      آیا تا به حال خواسته‌اید تجربه‌ی جدیدی از گوش دادن به موسیقی داشته باشید‌؟ اسپیکرهای خانگی معمولاً به منظور پخش صدای سه بعدی و باکیفیت بالا طراحی شده‌اند. به همین دلیل، قادر به پوشش صوتی بهتری هستند و شما می‌توانید صدایی باکیفیت و بیشترین توان را تجربه کنید. اکثر اسپیکرهای خانگی به راحتی با تلویزیون شما قابل اتصال هستند. این باعث می‌شود تجربه دیدن فیلم و سریال با صدایی بهتر و بیشتری از آنچه که تلویزیون تنها می‌تواند ارائه دهد، ممکن می‌شود. اسپیکرهای خانگی معمولاً دارای پورت‌های مختلفی هستند که به شما امکان می‌دهد آن‌ها را به دستگاه‌های مختلفی مانند تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و غیره متصل کنید. اسپیکرهای خانگی معمولاً با طراحی زیبا و شیکی طراحی شده‌اند و می‌توانند نقش یک کالای تزئینی را در خانه شما ایفا کنند. استفاده از اسپیکر خانگی می‌تواند جوی دلنشین و راحتی را در محیط خانگی شما ایجاد کند. شما می‌توانید در هر زمان موسیقی مورد علاقه‌تان را پخش کنید و از آن لحظات لذت ببرید. با TS 2193 یکی از بهترین تجربه‌های ممکن را خواهید داشت. این اسپیکر با صدای همه جانبه فضاهای بزرگ را نیز پوشش می‌دهد، با TS 2193 می‌توانید لرزش بیس را در بدن خود احساس کرده و موسیقی را در زنده‌ترین حالت ممکن گوش کنید. خودتان را در خانه تصور کنید که بعد از یک روز طولانی در حال استراحت هستید، در همین حالت اسپیکر TSCO مدل TS 2193 را روشن کرده و آلبوم مورد علاقه خود را گوش می‌دهید. صدا اتاق را به صورت غنی و فراگیر پر می‌کند. چشمان خود را ببندید و اجازه دهید موسیقی شما را غرق کند، در همین لحظه احساس می‌کنید هیچ اثری از استرس ناشی از کل روز باقی نمانده است. یا شاید با دوستان بیرون رفته‌اید و یک باربیکیو به راه انداخته یا مهمانی بر پا کرده‌اید. اسپیکر TS 2193 را روشن کرده و اجازه دهید موسیقی فضا را پر کند. مهم نیست کجا هستید یا در حال انجام چه کاری هستید، بلندگوی TSCO می تواند تجربه موسیقی شما را بهتر کند. این اسپیکر با طراحی شیک و صدای قدرتمند خود، اسپیکر مناسبی برای کسانی است که دوست دارند به موسیقی با کیفیت بالا گوش دهند. هنگام ورزش کردن یکی از مواردی که لذت را چند برابر می‌کند اسپیکر قوی برای اجرای موسیقی‌های بیس‌دار است. با تهیه اسپیکر حرفه‌ای می‌توانید تا ساعت‌ها از تمرین و ورزش لذت ببرید. در ادامه با بررسی دقیق اسپیکر TS 2193 همراه شما هستیم.

      مشخصات ظاهری اسپیکر تسکو مدل TS 2193

      اسپیکر تسکو مدل TS 2193 یکی از قوی‌ترین مدل‌های بازار است که با کیفیت بالای صدا می‌تواند همواره شما را راضی نگه دارد. ابعاد ساب ووفر TS 2193 برابر 173x280x265mm و در اسپیکرها برابر 105x100x163mm است. وزن کالا حدود 3.2 کیلوگرم بوده و به رنگ مشکی با نورپردازی به شکل 3 پَر به زیبایی خودنمایی می‌کند. از ویژگی‌های خوبی که این اسپیکر دارد وجود ریموت کنترل برای این محصول است. به راحتی می‌توانید موسیقی و صدای فیلم را کم و زیاد کنید. ابعاد درایور به اندازه 4 اینچ برای یک درایور و دو درایور دیگر 3 اینچی هستند. دو عدد IC به ابعاد 2025 و ترنسفورمر به ابعاد 48×25 نیز در برای این اسپیکر در نظر گرفته شده است. از هر جای خانه که باشید به راحتی با استفاده از ریموت کنترلی که در باکس این اسپیکر قرار دارد کنترل صدا و عملکرد دستگاه را در اختیار بگیرید. علاوه بر ریموت کنترل دفترچه راهنما نیز جز اقلام همراه کالا ارسال می‌شود.

      مشخصات فنی اسپیکر تسکو مدل TS 2193

      در محیط خانه، باشگاه و آرایشگاه؛ داشتن یک اسپیکر حرفه‌ای واجب است. اسپیکر مدل TS 2193 از آن دسته از اسپیکرهاست که می‌تواند تا ساعت‌ها شما را همراهی کرده و با حجم صدای مناسب شما را راضی نگاه دارد. اسپیکر جدید و پرقدرت تسکو مدل TS 2193 اتصالی از نوع بلوتوث با دستگاه‌های شما برقرار می‌کند. این اسپیکر به ورژن بلوتوث 4.2+EDR مجهز بوده و بدون قطعی و با کیفیت بالا می‌توانید آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهید. از نکات مهم دیگری که باید به آن بپردازیم فاصله و بردی است که اسپیکرTS 2193 دارد. شما تا فاصله 8 متری به خوبی می‌توانید از این اسپیکر استفاده کنید. نسبت سیگنال به نویز آن بیش از 72 دسی‌بل بوده و صدایی بسیار شفاف را به شما هدیه می‌دهد. توان صوتی در واقع توان الکتریکی است که از یک تقویت کننده صوتی به یک بلندگو منتقل می‌شود و آن را بر حسب وات اندازه گیری می‌کنند. در این اسپیکر توان اسمی به اندازه 1100 وات بوده و توان واقعی آن در ساب ووفر 8 وات و در دو بلندگو هر کدام 3 وات است. دامنه فرکانس آن 40 هرتز تا 20 کیلوهرتز بوده که بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند.

      کلام آخر

      اسپیکرها از لوازم ضروری زندگی انسان‌ها بوده و خواهند بود. یکی از مهم‌ترین استفاده آن‌ها برای تلویزیون است. جالب است بدانید که در تمام نسل‌های تلویزیون‌ها، از این وسیله‌ی کاربردی جهت پخش صدا استفاده شده است. ناگفته نماند که این روزها تلویزیون‌های سینمای خانگی این قابلیت را دارند که به صورت جداگانه اسپیکر را به آنها وصل کنید. اسپیکر تسکو مدل TS 2193 ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را نصیب شما می‌کند. کیفیت صدای بهتر، پوشش صوتی بیشتر، قابلیت اتصال به تلویزیون و دستگاه‌های دیگر و همچنین طراحی زیبا و دلنشین می‌تواند شما را همراهی کند. با توجه به مزایای ذکر شده، استفاده از بهترین اسپیکر خانگی می‌تواند تجربه بی‌نظیری را در محیط خانگی شما به ارمغان بیاورد. همچنین، انتخاب بهترین اسپیکر خانگی بسته به نیاز و سلیقه شما می‌تواند به شما کمک کند تا از بهترین کیفیت صدا و تجربه گوش دادن به موسیقی بهره‌مند شوید. اسپیکرهای رومیزی یکی از تکنولوژی‌های پرکاربرد در دنیای مدرن است که تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی، پادکست‌ها، و محتواهای صوتی را بهبود می‌بخشد. این اسپیکرها با ویژگی‌ها و عملکردهای متعددی طراحی شده‌اند تا ارتقاء سطح سرگرمی و کیفیت صدا در محیط‌های مختلف را فراهم کنند. اسپیکر TS 2193 با طراحی زیبا و جذابی که به هر دکوراسیونی می‌بخشد، قابلیت‌های جذابی نیز ارائه می‌دهد. صدای با کیفیت بالا و باس عمیق TS 2193، تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی را به یک سطح جدیدی منتقل می‌کند. همچنین، TS 2193 دارای ریموت کنترل است که کنترل صدا یا مدیریت اتصال به تلفن همراه را آسان‌تر می‌کند.

      تسکو | TSCO
      104017

      مشخصات

      ابعاد
      280x265x173 میلی متر
      وزن
      5 کیلو گرم
      نوع اتصال
      باسیم و بی سیم
      رابط اتصال
      بلوتوث
      جک ۳.۵ میلی‌متری صدا (AUX)
      رادیو FM
      پورت USB
      کارت حافظه
      جنس بدنه
      پارچه
      پلاستیک
      پلاستیک + ABS
      کشور سازنده
      ایران
      ورژن بلوتوث
      4.2+EDR
      توضیحات تکمیلی
      قابلیت اتصال و پشتیبانی از کارت حافظه - قابلیت اتصال و پشتیبانی از فلش مموری - سازگار با موبایل ، تبلت ، کامپیوتر ، دستگاه های دارای بلوتوث ، دستگاه های دیجیتال ، دستگاه های دارای درگاه RCA
      اقلام همراه کالا
      دفترچه راهنما - ریموت کنترل - کابل ۱ به ۲ صدا RCA
      دامنه فرکانس
      40Hz-20KHz
      قابلیت انجام مکالمه تلفنی
      ندارد
      وضوح صدا
      45dB
      ابعاد ساب ووفر
      173x280x265 میلی متر
      نوع اتصال تغذیه
      برق شهری
      تعداد اجزای اسپیکر
      3 عدد
      توان اسمی
      1100 وات
      توان خروجی
      8W+3Wx2

      مرجع خاص

      برند تسکو | TSCO

      شرکت توسن سیستم شرق در سال 1381 شمسی تأسیس شد. فعالیت این شرکت در راستای عرضه تجهیزات کامپیوتری تعریف شد که برگرفته از دانش، سوابق کاری و تجربه مؤسسان و هیئت مدیره این شرکت بود. مؤسسان تسکو همگی در این زمینه حرف‌هایی برای گفتن داشتند. آنها زمینه‌ی مساعدی می‌خواستند تا بتوانند به تمام آنچه که به آن باور داشتند، جامه عمل بپوشانند. دیر زمانی نپایید تا تحولات مجموعه مسیر خود را یافتند و تا به امروز نیز این تحولات در ابعاد جدیدتری ظهور پیدا کردند. در ادامه به‌صورت گذرا به سیر تحولات شرکت از آغاز تأسیس تا به امروز اشاره می کنیم.

      مؤسسان تسکو در آغاز کار، با ایجاد یک واحد بازرگانی توانمند، تجهیزاتی را از بازار جهانی تهیه و به بازار داخلی تزریق کردند. این تجهیزات از سه جنبه مهم پالایش شدند. همگی آنها سه ویژگی زیر را داشتند: کیفیت بالا ، ظاهر چشم انداز ، قیمت مناسب ، طبیعی است که با این ویژگی‌ها، محصولات تسکو به‌سرعت در کانون توجه علاقه‌مندان قرار گرفتند. تا آن که افزایش مدام خریداران و انگیزه بالای مؤسسان مجموعه برای خودکفایی اقتصادی، شرکت را بر آن داشت تا گام بلندی به جلو بردارد. تسکو برای هدفی بزرگ‌تر دورخیز کرده بود. تأسیس کارخانه‌ای برای تولید لوازم جانبی کامپیوتر چشم‌انداز آرمانی تسکو بود که به سه دلیل آن را می‌خواست: تأمین همه‌جانبه بازار روبه‌رشد تجهیزات کامپیوتر؛ ادای دین به جامعه برای دستیابی کشور به توسعه اقتصادی؛ ایجاد فرصت‌های شغلی جدید. تسکو این مهم را با اعتقاد راسخ بر این واقعیت که «برای اهداف بزرگ باید گام‌های بزرگ برداشت» به تحقق رساند. تولد این واحد تولیدی، ایجاد بخشی بزرگ از شرکت توسن سیستم شرق به شمار می‌آمد. بعد از آن بود که نام اصلی شرکت یعنی “Tosan System CO” خلاصه شده و به انتخاب نام تجاری TSCO انجامید. بعد از آن محصولات این شرکت با همین نام به بازار عرضه شدند. با پیشرفت روزافزون توسن سیستم شرق، دور از انتظار نبود که برند TSCO در بازار جایگاهی ویژه بیابد. مؤسسان تسکو باور داشتند که محصولات تولید برند TSCO نیز باید مانند محصولات وارداتی از سه ویژگی کیفیت بالا، ظاهر چشم‌‌‌نواز و قیمت مناسب برخوردار باشند. و با به ثمر نشاندن این باور، محصولات TSCO در مقایسه با سایر برندهای لوازم جانبی کامپیوتر جایگاه ویژهای پیدا کردند. دیری نپایید که دیگر فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم کامپیوتر و مصرف‌کنندگان این کالاها، همگی برند TSCO را به دلیل سه ویژگی که پیشتر ذکر شد، به بقیه برندها ترجیح دادند. برتری که تا به امروز همچنان ادامه داشته است.

      افتخارات تسکو

      سال‌ها تلاش تسکو در حوزه لوازم جانبی کامپیوتر، ردپاهای پر افتخاری بر جا گذاشته است. شرکت توسن سیستم شرق با توجه به سابقه طولانی در زمینه تولید و عرضه لوازم جانبی کامپیوتر، توانسته است تا کنون برنده جوایز مختلفی شود که در زیر به‌اختصار از آن‌ها نام می‌بریم:

      • جایزه جشنواره ستاره‌های فناوری ایران
      • جایزه کنفرانس برندهای برتر
      • جایزه همایش ملی برترین‌های انفورماتیک و IT
      • جایزه همایش کنگره بزرگان رضایت‌مندی مشتری

      خصوصیات

      ابعاد ساب ووفر
      173x280x265 میلی متر
      دامنه فرکانس
      40Hz-20KHz
      نوع اتصال تغذیه
      برق شهری
      تعداد اجزای اسپیکر
      3 عدد
      توان اسمی
      1100 وات
      توان خروجی
      8W+3Wx2
      وضوح صدا
      45dB
      رابط اتصال
      پورت USB , جک ۳.۵ میلی‌متری صدا (AUX) , بلوتوث , کارت حافظه , رادیو FM
      نوع اتصال
      باسیم و بی سیم
      ورژن بلوتوث
      4.2+EDR
      قابلیت انجام مکالمه تلفنی
      ندارد
      اقلام همراه کالا
      دفترچه راهنما - ریموت کنترل - کابل ۱ به ۲ صدا RCA
      توضیحات تکمیلی
      قابلیت اتصال و پشتیبانی از کارت حافظه - قابلیت اتصال و پشتیبانی از فلش مموری - سازگار با موبایل ، تبلت ، کامپیوتر ، دستگاه های دارای بلوتوث ، دستگاه های دیجیتال ، دستگاه های دارای درگاه RCA

      مشخصات فیزیکی

      ابعاد
      280x265x173 میلی متر
      وزن
      5 کیلو گرم
      جنس بدنه
      پلاستیک , پلاستیک + ABS , پارچه
      اقلام همراه کالا
      دفترچه راهنما - ریموت کنترل - کابل ۱ به ۲ صدا RCA
      کشور سازنده
      ایران

      نقدوبررسی محصول / پرسش و پاسخ

      میانگین امتیازها

      4.2
      1 نقد و بررسی
      ★★★★★ خیلی خوب 0
      ★★★★☆ خوب 1
      ★★★☆☆ متوسط 0
      ★★☆☆☆ بد 0
      ★☆☆☆☆ خیلی بد 0

      • نقد و بررسی‌‌ (1)
      • پرسش‌ها و پاسخ‌ها (0)

      مشخصات فنی

      خصوصیات

      ابعاد ساب ووفر 173x280x265 میلی متر
      دامنه فرکانس 40Hz-20KHz
      نوع اتصال تغذیه برق شهری
      تعداد اجزای اسپیکر 3 عدد
      توان اسمی 1100 وات
      توان خروجی 8W+3Wx2
      وضوح صدا 45dB
      رابط اتصال پورت USB, جک ۳.۵ میلی‌متری صدا (AUX), بلوتوث, کارت حافظه, رادیو FM
      نوع اتصال باسیم و بی سیم
      ورژن بلوتوث 4.2+EDR
      قابلیت انجام مکالمه تلفنی ندارد
      اقلام همراه کالا دفترچه راهنما - ریموت کنترل - کابل ۱ به ۲ صدا RCA
      توضیحات تکمیلی قابلیت اتصال و پشتیبانی از کارت حافظه - قابلیت اتصال و پشتیبانی از فلش مموری - سازگار با موبایل ، تبلت ، کامپیوتر ، دستگاه های دارای بلوتوث ، دستگاه های دیجیتال ، دستگاه های دارای درگاه RCA

      مشخصات فیزیکی

      ابعاد 280x265x173 میلی متر
      وزن 5 کیلو گرم
      جنس بدنه پلاستیک, پلاستیک + ABS, پارچه
      اقلام همراه کالا دفترچه راهنما - ریموت کنترل - کابل ۱ به ۲ صدا RCA
      کشور سازنده ایران

      12 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

      اسپیکر تسکو TS-2193